Warning threads from/for users/visitors. There is also a group you can join if you want to share some advice secretly: BLACK BOX FOR PUNTERS.
| Thread | Startade | Replies |
|---|---|---|
|
Undvik Amely i Malmö
[ ⚠️ CLOSED THREAD ]
För er egen skull undvik Amely i Malmö... så tråkigt är detta händer... Det är knappast hon på... |
By
Matsimus
(@lillian)
|
4 |
|
Varning för tjejer som kommit tillbaka till GBG.
Passa er! Flera har riktigt dåliga erfarenheter av dessa tjejer inklusive jag så var försiktig och... |
By
klimpen
(@klimpen)
|
8 |
|
Olofström/Ryd, varning!
Stor varning för ”Nadja” (finns såklart andra namn också) som tar emot i Ryd utanför Olofström.... |
By
Abba
|
- |
|
WARNING Evelina (22) stockholm
Fake girl . disalowe to leave Reviews for a reason Dont even try to Contact this girl because you... |
By
removed user
|
49 |
|
testing
just testing |
By
Martinooo
(@martingbg)
|
10 |
|
Alba i Lund
Kommentarer är otillåtna men inte recensioner, dock har ingen skrivit något.. Har någon träffat... |
By
shyjohn
(@shyjohn)
|
10 |
|
Eva 26 senast Jönköping
Bestämde träff med henne och begav mig sedan ditåt. Kände till området så fort jag fick veta adressen.... |
By
Yuki
(@yuki)
|
- |
|
VARNING FÖR BEDRAGARE PÅ CAMSHOWER
Varning- Bedragare är i farten på Camshower Var försiktig! Tack för att ni hjälper till... |
By
matilda
(@matilda-dc8e34)
|
6 |
|
VARNING FÖR BEDRAGARE PÅ CAMSHOWER!!!!!!!!!!!!!!!!!
Varning- Bedragare är i farten på Camshower Var försiktig! Tack för att ni hjälper till... |
By
matilda
(@matilda-dc8e34)
|
- |
|
Mary (20) göteborg
Jättevarning. Hon tigger pengar och tjatar hål i huvudet på dig. |
By
atabak
(@atabak)
|
2 |
|
Andrea Växjö/Ryssby
Kort och gott en bedragare! |
By
Seashell
(@seashell)
|
2 |
|
Lolita Göteborg
Har helt plötsligt stängt av sin review. Fick göra ett inlägg som hon även tog bort trotts att det... |
By
Imhereforu
(@nallen123)
|
21 |
|
Tjejer utan mobilnr
Finns några små annonser ute där tjejerna endast vill bli kontaktad via mail. Jag som är ganska... |
By
Lionheart
(@lionheart85)
|
6 |
|
Dangerous girl
unfair from organised agency's. This organisations bringing girls to Sweden do anything to make easy... |
By
Bajen
(@bajen)
|
10 |
|
Andrea i Ryssby...
Någon som träffat denna kvinnan...? Håller till i Ryssby utanför Ljungby. Har ingen profil men en... |
By
Seashell
(@seashell)
|
2 |
|
Vanessa Malmö 40+
En avtändande skräckupplevelse. Inte alls sexig. Pratar om sina sköldpaddor och sin son. Röst som... |
By
Dr. Yes
(@jay)
|
3 |
|
Varning Frndipropro & Gucci... i Malmö
Undvik, Sk. "Gucci onlywhatsapp" befinner sig med en väninna (Fendipropro) på ett sunkigt hotell (vilket... |
By
Matsimus
(@lillian)
|
2 |
|
VARFÖR ?
Varför väljer många flickor att skriva ( kryddda sin servicelista ) att dom utför tjänster som det... |
By
removed user
|
22 |
|
Gentlemans club.
Hej Gentlemen! Har hör ryktas om detta, är det något som "aktivt"? Messa mig. Tack / Micke |
By
klimpen
(@klimpen)
|
6 |
|
Silikonbröst göteborg
Några sköna eskorter med silikonbröst i gbg har noll koll |
By
Sthlm/gbg
|
2 |