Vad kan tänkas ingå?

shyjohn (@shyjohn) · 0 replies ·
Ok, så lättast vore väl att fråga henne direkt, men anledningen till att det är jobbigt är samma anledning som gör det jobbigt att träffa någon på vanligt sätt för min del så jag frågar här :)

Jag var i Köpenhamn och försökte träffa en eskort för första gången, skrev till en del innan jag åkte, det drog ut på tiden så jag kan kolla med fler, men ingen svarade. Ringde inte för jag har problemmed att göra det, men får väl bita i äpplet nästa gång. Summa sumarum är att jag aldrig fick tag på någon, och mobilen fick slut på kräm. Jag gick runt lite och funderade på att fråga en taxi-chaffis om råd men gjorde aldrig det. När jag gått runt lite så tänkte jag åka hem och spara de uttagna pengarna till nästa gång när jag i princip gick in i en kvinna. Hon kom runt hörnet och när våra ögon möttes frågade hon om jag ville ha massage. Inte om jag ville ha sex som 4-5 gjorde i tä följd när jag väl träffat henne, utan massage. Lite smidigare, och inte så på på något vis. Blev lite ställd men frågade om hon hade ställe, och jodå, 200 för rummet 1000 för henne sa hon. Fick bra vibbar från henne, och hon verkade trevlig så jag tänke ok, får prova detta när det ändå erbjuds. Sagt och gjort, vi traskade iväg hand i hand och pratade på väg till stället, där hon hittade ett ledigt rum (hon kände killen som hade stället såklart) och när vi dansat dansen med transaktionen så var det dags. Hon nämnde aldrig vad som kostade extra, och jag frågade aldrig, så det blev det vanliga, dock inga kyssar. Jag frågade om det gick för sig, då gav hon mig en kyss (utan tunga), sade att kyssar kostar 500 extra men det visste ju inte du. Ok sa jag då vet jag. Vi hade en riktigt trevlig stund ihop och mellan två ställningar gjorde hon en liten ansats att kyssa mig, jag mötte henne i en kyss och hon sa "One on the house" och log :) Det var inte vad jag tänkt mig men jag hade tur som sprang på en riktigt trevlig kvinna. Fick hennes nummer och hon gick med mig en bit mot stationen och gav mig en varm kram. Vi snackade lite och hon sa som sagt att kyss
Your comment

Premium Membership required

Our goal is to make this community less toxic but we also do understand that asking for an ID is not the way to go. Using the site is perfectly legal. Discussing things in a civilized manner is also legal. So if you really want to say something important, be serious by becoming a Premium Member first. Thank you for your understanding.

See Premium Membership options

{{cnum}} replies


Advertisement
Recently viewed profiles (how does it work?)