vilken eskort är din favorit ????

Started by micha · 14 Svar ·

vilken eskort är din favorit och varför ?

Your comment Logga in för att svara på detta innehåll!
  • micha · · · (#0)
    min favorit är sandra love ! och hon är perfekt tycker jag mycket snäll och öppet för alt !
    -1 · Reply · Remove · Mod
    @micha
  • tattoo3 · kissing lover · · (#0)
    I have so many 10 star moments. Best sex ever in my life must be the lady named Beata. That date was so HOT from start to end and I think can never be beaten. Unfortunately Beata just stayed her for a short time. But you ladies are all welcome to try be no 1. My favorite is Evelina but we are arguing all the time about.... (between us). But I really like her in every way and she is still my special diamond.
    -3 · Reply · Remove · Mod
    @tattoo3
  • Mickex62 · · · (#0)
    I guess my favorite is no secret. She is my absolute favorite because who she is as a person and beacuse she remains true to herself. She is beautiful, both inside and outside. She is, among those I have had the pleasure of meeting, the number one in caring for others and always in new a unexpected ways. She is of course Giulia Farnese, providing the number one and only GFE - the Giulia Farnese Experience.
    1 · Reply · Remove · Mod
    @Mickex62
  • Stroke survivor · Breast lover · · (#0)
    Amina. Shes the most attractive & sexy girl ive ever seen & has a wonderful personality. A real" feel good" girl who delivers in bed. I hardly see anyone else these days since nobody can top her.
    0 · Reply · Remove · Mod
    @Stroke survivor
  • Bull6 · Pussy lover · · (#0)
    Oj finns många favoriter. Esmeralda, Noelia, Sabrina Latina, Alissa, Rebecka, Jasmine, Giulia. Samt ett par svenska damer som inte finns på denna sidan. Har säkert glömt nån nu .Vem som är favoriten är ju lite vad man känner för för dagen . Ska jag välja någon så blir det Noelia. Jag har aldrig stött på en dålig dag där alltid trevlig och ger mycket av sig själv. Gillar tjejer som kommer på riktigt gärna flera gånger. Sen så en verkligt god massage också. Hon är topp.
    0 · Reply · Remove · Mod
    @Bull6
  • PeterZ · · · (#0)
    Gretha i Göteborg är helt klart den bästa eskorten, vacker, sexig och förbannat trevlig! Det är annat än de där brudarna från Spanien som inte kan engelska.
    0 · Reply · Remove · Mod
    @PeterZ
  • JonasP · · · (#0)
    Helt klart Linn i Göteborg. Vacker söt och trevlig och gör det hon sagt. Går inte till någon annan. Clarisa är traficking offer på denna sida...
    0 · Reply · Remove · Mod
    @JonasP
  • noph16 · · · (#0)
    Oj vilken omöjlig fråga. Många favoriter, inte minst bland våra utländska gäster. Men får jag bara träffa en eskort till, skulle det nog handla om fyra tjejer. Petite i Sthlm, Lijo i Linköping, Lyxflickan i Växjö och Melissa i Jönköping. Bästa sexet troligen med Lijo. Men i Melissa är jag nog ändå lite halvt om halvt kär, då hon är en vansinnigt snygg, sexig, trevlig, humoristisk och sexuell tjej.
    -1 · Reply · Remove · Mod
    @noph16
  • Kent42 · · · (#0)
    Å så Linn i Göteborg, mycket bra på servicen något annat än de som inte kan varken svenska eller engelska här inne.
    0 · Reply · Remove · Mod
    @Kent42