hej angelaa moonshine här
hade besök av en dansk man som var kurd, även kallar sig mr dollar han bokade först 30 min massage o mys och det fick jag pengar för men han ville stanna mycket längre men det hade han inga pengar till när vi väl var färdiga och då var vi uppe i en hel del arvode som skulle in men av skadan blir man vis men kunde få hans klocka som han sa han betalat 10.000 kronor för men var värd 25.000 sa här är det cash som gäller och inget annat.
hans mobilnummer är:0729-18-17-83 - inget att lita på
samt många som hade bokat men sedan dök dom inte upp och det var inga svenskar som hade bokat
nu drar jag inte alla män av utländsk härkomst över samma linje men det ger en stark varningsignal för mig
en som bland annat kallar sig Mr Dhaher hade bokat mig i fredags men sedan meddelar via emailen han hade knullat sin
syster så han hade fått vad han skulle - det var inbokat för en timme sex.
hans mobilnummer har jag inte för det gick inte att nå honom sedan likaså med dom andra varken på email eller movil så det kan jag tyvärr inte dela med mig men kommer lägga upp mobilnummer deras namn/alias när nytt dyker upp.
Premium Membership required
Our goal is to make this community less toxic but we also do understand that asking for an ID is not the way to go. Using the site is perfectly legal. Discussing things in a civilized manner is also legal. So if you really want to say something important, be serious by becoming a Premium Member first. Thank you for your understanding.
See Premium Membership options