Jasmine 25

Bull6 (@bull6) · 2 replies ·
Är det nån som träffat henne och kan säga om hon är seriös eller inte. Fick lite dåliga vibbar där i dag så jag drog utan att träffa henne. För det första när jag tog kontakt igår och ville bestämma en tid så svara hon ring en halvtimme innan hur lätt är det ska man ringa när man är halvvägs om man har en bit att åka. Innan jag var framme vid hennes port så sitter en svart man med en mobil i handen i en annan port (glasväggar) .Jag ringde när jag var utanför hennes port upptaget jag ringde igen då sa hon att hon skickar portkoden om en minut. Den svarta mannen kommer då och går in i hennes port. Ja väntar i vad som känns som 10 minuter. Det känns fel jag går tillbaka o sätter mig i bilen inget sms med portkod. Kontaktar en annan eskort och åker till henne då skickar hon koden (efter 15min) och sen ett sms till och undrar var jag tog vägen. Hon lät inte som en 25 årig förförisk eskort i telefon mer som en 50 årig grinig kärring med dålig engelska. Men som sagt jag kan ha helt fel också.
Your comment

Premium Membership required

Our goal is to make this community less toxic but we also do understand that asking for an ID is not the way to go. Using the site is perfectly legal. Discussing things in a civilized manner is also legal. So if you really want to say something important, be serious by becoming a Premium Member first. Thank you for your understanding.

See Premium Membership options

{{cnum}} replies


Advertisement
Recently viewed profiles (how does it work?)