Yasmin i Borås

Boråskille (@tankar-och-erfarenheter) · 1 replies ·
Jag vill utfärda en liten varning för denna dam. Jag hade en till synes trevlig telefonkontakt med henne, där vi presenterade oss och småpratade lite. Jag bokade henne för ett möte några dagar senare och hon sa att hon ville möta upp mig vid en busshållsplats istället för att jag skulle komma hem till henne direkt .

Dagen då vi skulle mötas, skickade jag SMS och försökte ringa henne för att säga jag är på väg en halvtimme före utsatt klockslag. Inget svar. Jag fortsatte att försöka nå henne utan att lyckas. Jag kom till träffpunkten i god tid, väntade 25 minuter medan jag fortsatte att försöka nå henne.

Dagarna efter detta misslyckade försök har jag försökt nå henne för att få en förklaring. Så kul är det inte att sitta och vänta förgäves. Om nåt allvarligt kom emellan och hon inte hade möjlighet att höra av sig, skulle jag haft förståelse för det. Men hon har varken besvarat telefonsamtal eller mail på denna sida. Mycket dåligt!
Your comment

Premium Membership required

Our goal is to make this community less toxic but we also do understand that asking for an ID is not the way to go. Using the site is perfectly legal. Discussing things in a civilized manner is also legal. So if you really want to say something important, be serious by becoming a Premium Member first. Thank you for your understanding.

See Premium Membership options

{{cnum}} replies


Advertisement
Recently viewed profiles (how does it work?)