Dominant kvinna söker moneyslave

This thread is awaiting approval. Once it gets accepted, others will be able to see it too.
vita.liberata · 2 replies ·
Svenskbosnisk 23årig tjej söker äcklig gris att få bestämma över. Förvänta dig inte att jag ska ge dig några bilder eller någon vidare stor uppskattning eller uppmärksamhet såvidare du inte ger mig det jag vill ha. Jobba hårt och ge mig det jag vill ha annars kan du lika gärna dra. Vill du ha mig som domina så vill jag ha ett personligt brev på min mail, i ditt personliga brev ska du skriva vad du jobbar med och hur mycket du får i lön, även hur mycket du är villig att göra för mig. Jag vill inte veta något om dig, det är du inte värd, du är ingenting för mig. Du ska dessutom ge mig en generös startpeng för att visa din uppskattning, jag har annat att göra än lägga min tid på fattiga och snåla äckel som inte kan betala för sig. Jag accepterar dig alltså inte om du är ett snålt litet svin, mina tidigare kultingar har inte kunnat jobbat tillräckligt hårt för att ge mig det jag vill ha, så under denna "ansökning" är jag hårdare än någonsin, kan vara värt att ha i åtanke.

Du får se en liten skymt av mig, men resten av mitt utseende får du fantisera fram. Du svin som tillfredsställer mig med mycket pengar och ditt underlägsna liv KAN jag ge fler bilder till, både på saker du betalat för och bilder på mig, men jag lovar ingenting, du måste som sagt jobba hårt för det och för att få en liten chans att få din vilja fram.

hör av dig på vita.liberata@hotmail.com med din ansökan och för att få fler uppgifter och information.

Lycka till ynkrygg.

1 attachment:
Your comment

Premium Membership required

Our goal is to make this community less toxic but we also do understand that asking for an ID is not the way to go. Using the site is perfectly legal. Discussing things in a civilized manner is also legal. So if you really want to say something important, be serious by becoming a Premium Member first. Thank you for your understanding.

See Premium Membership options

{{cnum}} replies


Advertisement
Recently viewed profiles (how does it work?)