Vill hora, med killen nära

Katinka (@katinka) · 1 replies ·
Jag är ny på detta, har varit med min pojkvän över ett år. Vi är sexuellt trygga och har utforskat mycket tillsammans med andra. Vi går dock båda igång mycket på att jag skulle få leva ut min inre hora. Men jag antar det är svårt att hitta folk som går med på att en annan man är i lägenheten eller på t.ex. balkongen. Han behöver inte vara med i rummet även om det såklart hade varit det hetaste för oss.

Hur ska jag gå tillväga för detta? Finns det folk som kan tänka sig detta eller känns det för nojjigt? Hur kan vi förverkliga detta utan att skrämma slag på folk och skapa lite intresse? På sikt vore det perfekt att ha några "stammisar" som känner även min kille så att det blir odramatiskt och tryggt för alla...
Your comment

Premium Membership required

Our goal is to make this community less toxic but we also do understand that asking for an ID is not the way to go. Using the site is perfectly legal. Discussing things in a civilized manner is also legal. So if you really want to say something important, be serious by becoming a Premium Member first. Thank you for your understanding.

See Premium Membership options

{{cnum}} replies

Advertisement
Recently viewed profiles (how does it work?)