Var i Tyskland för ett par veckor sedan och upplevde nedanstående. För mer info PM:a.
Första kvällen blev det en "billig" firma och då blev det som det brukar bli. Jag nämnde att jag var intresserad av en av två tjejer. När "tjejen" kom, så kom de två st och som vanligt är så är antingen fotona väldigt gamla eller så är de en annan tjej. Tyvärr så är det skillnad på utseendet, dock så var den ena iaf ok. Det blev frågor om massa extras och de slutade med att jag knullade den ena först (den fulare) för att sedan knulla den andra. Därefter ville jag att de skulle gå.
Dag 2 hade jag bokat en tysk Sub där vi körde en BDSM-session som var grym. Jag berättar gärna vad vi gjorde för "sjuka" grejer i ett OM och hur man själv kan få vara med om detta.
Senare på kvällen blev det ytterligare en session, med en tjej som var 186 cm, vilket var något nytt för mig. Dock var fantasin bättre än verkligheten, då det mer blev praktiska problem med längdskillnaden ????
Dag 3 var det dags för min "vän" och tidigare kontakt som är en annan tysk tjej som också kör BDSM och är sub. Hon gillar ej analt, men är riktigt het på sub-grejen och det blev en del rejält snusk även här. Berättar gärna i PM.
Hade tänkt ytterligare en dam, men här tog orken slut.
Det som är intressant är att båda Sub:Arna är feminister och aktiva inom sexarbetarnas egen organisation. Man märker detta då de verkligen brinner för vad de gör och gör det riktigt bra.
I slutändan skulle jag skitit i den billiga firman och enbart kört Sub:Arna som verkligen vet vad de gör.
Premium Membership required
Our goal is to make this community less toxic but we also do understand that asking for an ID is not the way to go. Using the site is perfectly legal. Discussing things in a civilized manner is also legal. So if you really want to say something important, be serious by becoming a Premium Member first. Thank you for your understanding.
See Premium Membership options