Denna rumänska prostituerade härjar fn runt i Sverige tillsammans med sin väninna Alexis och utger
sig för att vara ryskor. Efter att ha avtalat tid med henne samt att ha försäkrat mig att ingen hallick
eller annan person var närvarande på hotellet i Växjö idag mottogs jag med orden money first.
Överlämnade 1500SEK för 1/2 hr el 30min och gick in på toaletten där hennes kollega som inte
existerade befann sig. HADE FÖRSÄKRAT MIG OM DETTA INNAN OCH FÅTT SVARET DONT WORRY!
Hon påstod då att jag bokat 1 1/2 hr vilket jag visade att jag inte hade och var förbannad för att ha blivit väckt
redan kl 10.00 på morgonen
Tonläget blev mycket otrevligt då jag ville ha tillbaka mina pengar och hon hotade med att ringa Polisen
och skulle tillsammans med väninnan vittna om att jag försökt råna dem. vilket hon gjort förut enligt egen utsago.
Egentligen borde jag ringt polisen då hon stulit mina pengar men insåg att detta hade tagit för lång tid..
STOR VARNING till alla ER som funderar att besöka de här skojarna SEEEEE UPP!!! Det kan sluta riktigt illa!!
Fanns ej heller några recensioner eller kommentarer för dessa små bunniesarna!!!
This thread is closed.
Premium Membership required
Our goal is to make this community less toxic but we also do understand that asking for an ID is not the way to go. Using the site is perfectly legal. Discussing things in a civilized manner is also legal. So if you really want to say something important, be serious by becoming a Premium Member first. Thank you for your understanding.
See Premium Membership options