vad kan man förvänta sig med en duo? min första tanke var att det är en trekant men när jag testade duo för nåt år sen så var det med två tjejer som vägrade att röra varandra. de turades om att suga av mig med kondom men de bytte kondom mellan avsugningarna.
jag slickade den enda men när jag ville slicka den andra tjejen vägrade hon för att jag redan "rört" hennes vännina. jag fick inte ens kyssa hennes kropp och fast jag erbjöd mig att tvätta munnen var det fortfarande "nej".
det hela slutade med att jag knullade den ena tjejen och den andra satt brevid och sa "ooh baby, come come" (utan nån form av inlevelse).
jättetråkigt.
har nån annan haft liknande upplevelser eller är det nån duo där ute som erbjuder riktig trekant?
dvs. knulla båda tjejerna, avsugning samtidigt, att tjejerna slickar varandra osv..
Premium Membership required
Our goal is to make this community less toxic but we also do understand that asking for an ID is not the way to go. Using the site is perfectly legal. Discussing things in a civilized manner is also legal. So if you really want to say something important, be serious by becoming a Premium Member first. Thank you for your understanding.
See Premium Membership options