STATEN skulle göra prostitution lagligt!!!

This thread is awaiting approval. Once it gets accepted, others will be able to see it too.
BRASILIANSKA (@brasilianska) · 2 replies ·
Hej vad tycker ni om det här circusen metro visar på nyheterna!! Vadå att sexköpare utnytjar tjejr!! Fttar inte staten att i Sverige lever man i dobel moralliv från och med dem som sitter i regeringen!! Till och med policer köper sex!! och många poliker åker utomlands förgöra den olagliga!! Varför staten tänker på oss i stället och legalisera vår jobb ,!! då skulle dem känna mycket pengar! då vi kan få vård och och inte liga i faran som många att tjejer har blivit!! Mig ingen som tvingar mig prostituerar mig , det är skatteverket som tvungar mig göra det , för att många tjejr som mig som är ensamtående mamma och har kanske små företag,som liger i massa skulder och därför man själv måste göra nåt för att försätta leva och betala våra skulder som vi hämnar på grund av den sistemme i Sverige, STATENSKULLE TÄNKA PÅ OSS OCH GÖRA DET LAGLIG!! kanske minskar pedofiler och våldtäkter,, Brasilianska!!

1 attachment:
Your comment

Premium Membership required

Our goal is to make this community less toxic but we also do understand that asking for an ID is not the way to go. Using the site is perfectly legal. Discussing things in a civilized manner is also legal. So if you really want to say something important, be serious by becoming a Premium Member first. Thank you for your understanding.

See Premium Membership options

{{cnum}} replies


Advertisement
Recently viewed profiles (how does it work?)