Knulla bunden eskort

Loverboy (@knullis) · 25 replies ·
Jag har BDSM-eskort som jag har god kontakt med i Tyskland.
Jag har funderat på om någon skulle kunna tänka sig att betala för följande scenario (ca 3500 kr för en timme).
1. Jag tar emot den som köper tjänsten
2. Eskorten får titta via titthål på konversationen och hur puntern ser ut och verkar vara
3. Om eskorten tycker atT det känns ok, så händer följande
4. Jag går in och binder eskorten på det sätt som puntern vill ha det. Självklart ingår en stor gagboll i munnen eller en munöppnare om man vill kunna sticka in kuken där.
5. När eskorten är förberedd så får puntern en timme på sig att njuta av tjejen.
6. Man får knulla i alla hål, kittla tjejen, man får en piska så man kan piska henne (inte så hårt att det blir sår), man får spotta på henne, spruta på henne och verbalt kalla henne för vad man vill. Man får pulla henne.
7. När man är klar får man betala och gå därifrån.

Ovanstående måste tyvärr ske i Tyskland pga lagen i Sverige.
Skulle någon vara intresserad av detta?
Your comment

Premium Membership required

Our goal is to make this community less toxic but we also do understand that asking for an ID is not the way to go. Using the site is perfectly legal. Discussing things in a civilized manner is also legal. So if you really want to say something important, be serious by becoming a Premium Member first. Thank you for your understanding.

See Premium Membership options

{{cnum}} replies


Advertisement
Recently viewed profiles (how does it work?)