Knullade - kan inte runka ens

Loverboy (@knullis) · 9 replies ·
Efter att Corona kom till Sverige i mars, samt att snuten började göra rajder, då har jag varit försiktigare med att träffa girls på denna sida.
Mao inget knullande på månader.
Dock, för ca 2 veckor sedan, kände jag att det var dags.
Jag tog ett säkert alternativ och träffade en skönhet jag träffat tidigare.
Jävlar vad det knullades, Duracell-kaninen hade förlorat.
Dock, visade det sig att jag verkat gå på för hårt. Kuken mådde inte bra efter någon dag och det blev inflammerat. Kan inte vara könssjukdom då vi använde kådors och en höll fint.
Det blev så inflammerat att jag inte ens kunde runka och runka har jag gjort varje dag under pandemin.
Så helt plötsligt kunde jag vare sig träffa härliga brudar eller ens runka min egen kuk.
Efter två veckor med kortison så börjar kuken bli lätt runkbar igen, dock vågar jag inte träffa någon för trång brud. Får hitta en sladderfitta först, om någon kan rekommendera ??
Skämt o sido, jag borde kunna träffa girls nästa vecka igen, vågar inte innan dess.

Har någon varit med om detta? Dvs fått tjackballe privat?
Your comment

Premium Membership required

Our goal is to make this community less toxic but we also do understand that asking for an ID is not the way to go. Using the site is perfectly legal. Discussing things in a civilized manner is also legal. So if you really want to say something important, be serious by becoming a Premium Member first. Thank you for your understanding.

See Premium Membership options

{{cnum}} replies


Advertisement
Recently viewed profiles (how does it work?)