Denna bedragare har nu namnet Ale, i Torsdags hade hon namnet Pamela här
I torsdags stämde vi träff, outcall till mitt hotell, i mina meddelanden innan frågade jag bekräftelse på service, OWO, GFE, Anal, osv. med svaret att det var absolut inga problem, okej sa jag, jag bokar dig 3 timmar för outcall i mitt hotell.
Hon kommer till hotellet, hon hinner knappt innaför dörren innan alla kläder är avtagna, jag pröjsar henne 9000 för 3 timmar (hon kräver 3 timmars betalning direkt för att jag bokat det) och 500 för taxi, vi går till sängs, väl där så börjar hon runka mig som en tok, hon ville säkert jag skulle komma på en gång, men jag kör inte skäggskott och det var så avtändande så hon kunde ha hållit på en vecka om hon ville, nåja, det första som kom på var en kondom, hon runkade inte ens utan men ändå var OWO helt okej enligt henne, jag tänkte skit i det och tog henne bakifrån en stund, tills det plingar i hennes mobil, då påstår hon att hon har sin kompis bankkort i fickan och hon hade lovat henne att ta ut pengar från en bankomat vilket hon glömt och nu var hennes kompis arg, så hon sa att hon måste dra och bjöd mig med till hennes lägenhet i stället, vilket hon sa att var typ bästa lägenheten, hon bad mig oxå att ta med extra pengar ifall jag ville att hennes kompis oxå skulle joina, hon kostar 2000 i timmen sa hon, okej så vi drar, ännu en gång utanför dörren påminnde hon mig att ta med extra pengar, vi fixar taxi och åker till henne, jag betalar förstås taxin 300:-, vi åker direkt till henne utan att besöka någon bankomat, när vi kommer till henne så kommer vi in i en jättestor lägenhet, säkert 5-6 rum och det springer tjejer överallt, jag trodde jag hade kommit till en bordell, vilket jag förmodligen gjort oxå, hur som helst vi går till köket, hon fortsätter med sin mobil som hon gjort hela tiden, jag snackar med några av hennes vänner för "Pamela" är inte intresserad alls, vi sitter i köket och det röks och snackas på öststatsspråk, efter kanske 45 minuter så säger en av hennes polare att vi går till ett
This thread is closed.
Premium Membership required
Our goal is to make this community less toxic but we also do understand that asking for an ID is not the way to go. Using the site is perfectly legal. Discussing things in a civilized manner is also legal. So if you really want to say something important, be serious by becoming a Premium Member first. Thank you for your understanding.
See Premium Membership options