pisshoranbosse vill bli extremt grovt förnedrad 0720-300880

Slavhoranbosse (@pisshoranbosse) · 0 replies ·
hej ala kåta mäniskor.här har ni stockholms största mest uthängda piss/slavhora bosse wicksell som vill bli grovt förnedrad utnyttjad använd av hårda dominor mistresser på alla sätt sykiskt fysiskt verbalt uthängning ekonomiskt osv. kom nu börja hänga ut mig och hora ut mig till alla kåta män tv kvinnor par tv som vil knulla binda piska pissa och bajsa på och i mig.dominan tar förstås hand om allt ekonomiskt .horan kan även användas osm toalett städslav hushållsslav trädgårsslav shoppingslav inköpsslav regelbundet.allt är tilllåtet mot er extremt undergivna pisshora.hör av er nu och börja utnyttja mig maximalt mycket/hårt nu mvh er uthängda hora bosse wicksell frejgatan 13 stockholm tel 0720-300880 piskhoranbsse@hotmail.com
Your comment

Premium Membership required

Our goal is to make this community less toxic but we also do understand that asking for an ID is not the way to go. Using the site is perfectly legal. Discussing things in a civilized manner is also legal. So if you really want to say something important, be serious by becoming a Premium Member first. Thank you for your understanding.

See Premium Membership options

{{cnum}} replies


Advertisement
Recently viewed profiles (how does it work?)