Knulla o BDSM:a en feministisk porrskådis

Loverboy (@knullis) · 3 replies ·
Var i Tyskland för ett par veckor sedan och träffade den snuskigaste men ack så söta eskorten X för en outcall.
Jag fick binda henne med rejält särade ben med en stor gag-boll i munnen. Sedan var det fritt att piska henne, vilket jag gjorde på brösten, fittan och benen. Jag spankade hennes lår och fotsulor. Jag kittlade henne över hela kroppen samtidigt som hon var fastbunden. Jag fick kalla henne för vad jag ville. Jag slickade hela hennes kropp, i hennes öra, på hennes ansikte, sög hennes tår. Jag använde hett vax och stänkte på henne, medans jag knullade henne och kallade henne för jävla hora.
Jag spottade på henne när jag knullade henne. Jag hade två stolpar som jag kunde ta tag i, så att jag kunde knulla stenhårt, samtidigt som jag piskade hennes fotsulor.
Ovanstående är en fantasi som även hon faktiskt gillar och hon är den trevligaste, sötaste och snällaste tjejen man kan tänka och hon älskar BDSM (framförallt bondage).
Obs, hon gillar ej analt, så det måste ni respektera.
Är det någon som är intresserad, så finns hon i Tyskland och även i porrfilmer på nätet (dock feministisk porr). Vill ni veta mer?
Your comment

Premium Membership required

Our goal is to make this community less toxic but we also do understand that asking for an ID is not the way to go. Using the site is perfectly legal. Discussing things in a civilized manner is also legal. So if you really want to say something important, be serious by becoming a Premium Member first. Thank you for your understanding.

See Premium Membership options

{{cnum}} replies


Advertisement
Recently viewed profiles (how does it work?)