Sexköp. Hur kan man gardera sig ?

patrik (@patrik) · 62 replies ·
En polis åtalas för sexköp.
https://www.expressen.se/gt/polis-atalas-for-sexkop-greps-av-kollegerna/
Hur kan man gardera sig för att inte åka dit när t.o.m poliser själva fastnar i nätet ? Dom borde ju ha koll på läget.
Och tilliten till eskorterna som fullständigt struntar i sina kunder och golar så fort dom får frågan om sexköp skett. De verkar vinna mer än de förlorar på att samarbeta med polisen, annars borde dom ju hålla tyst.
Sedan kan man ju undra hur han blev tagen på bar gärning. Låser inte brudarna dörren eller är det fastighetsägaren som öppnat för polisen.
Det verkar ju vara väldigt riskabelt att besöka dessa tjejer och jag läste nånstans om böter på 30-40.000 om du blir tagen.
Verkar ju inte spela någon roll om man är ny eller erfaren utan att det är turen/oturen som avgör om man blir gripen eller inte. Har själv varit väldigt nervös inför mina fåtaliga besök men kan tänka mig att ni erfarna funnit nån slags (falsk) trygghet efter att ni klarat er 30,40 50,100 gånger eller vad har ni för knep?
Your comment

Premium Membership required

Our goal is to make this community less toxic but we also do understand that asking for an ID is not the way to go. Using the site is perfectly legal. Discussing things in a civilized manner is also legal. So if you really want to say something important, be serious by becoming a Premium Member first. Thank you for your understanding.

See Premium Membership options

{{cnum}} replies


Advertisement
Recently viewed profiles (how does it work?)