En resa till änglarnas stad är måhända i min framtid och tänkte kolla lite i förväg, utifall man inte träffar en tjej på vanligf vis.
Finns det någon som kan tipsa om bra sidor med normala priser?
Hittade ett par sidor men priserna är ju som priserna på den högre skalan här känns det som, och många verkar kräva minst 1 eller 2 referenser, vilket blir svårt när man bara besöker landet och staden :D
Har jag måhända snubblat in på high-end sidor? Vet det finns riktigt snuskigt dyra eskorter där borta (ännu dyrare än de jag råkade hitta nu), men det borde ju kunna finnas några i mer lagom prisnivå :)
Har iaf kommit fram till att utbudet av latinamerikanskor lär vara bättre där än här iaf ;) Finns en del här, men inte så många iaf här i söder, och en del är inte varesig från Spanien eller Sydamerika sina profiltexter till trots :p
Premium Membership required
Our goal is to make this community less toxic but we also do understand that asking for an ID is not the way to go. Using the site is perfectly legal. Discussing things in a civilized manner is also legal. So if you really want to say something important, be serious by becoming a Premium Member first. Thank you for your understanding.
See Premium Membership options