Eskorter som raggar kunder på Tinder

shyjohn (@shyjohn) · 1 replies ·
Ja, som trådrubriken säger... Hur vanligt är det här? Vet det finns en del sådant i staterna då det ju finns rätt bra med underlag i deras målgrupp, dvs män som söker snabb sex.

Undrar lite eftersom jag mer eller mindre blev uppraggad av en eskort idag... Fick en gillning från en söt tjej från Peru som var lite för ung (18) för att jag skulle tro hon på allvar var intresserad av mig, men vafan, skickar en like tillbaka och skriver till henne. Fick svar och vi snackade lite, sedan skiftade vi till Whatsapp. Hon hade hyffsat snabbt sagt hon besöker europa (ser jag på hennes bilder, bland annat tagna i Paris, och numret är också med landskoden för Frankrike) och att vi kan träffas. Sedan kom det jag väntade på... Vi kan ha 'kul' om jag 'hjälper henne' med en summa euro (rätt mycket, men har både sett de som tar mer och betalat mer) och jag får erkänna jag blir sugen. Hon är riktigt söt och eftersom jag får vibbarna att hon verkligen kör på egen hand och det ser ut som om åldern stämmer så bestämmer jag mig för att se om hon är den hon verkar vara...

Nu kommer dilemma nummer ett; hitta en automat som spottar ut euro. Hon verkar inte förstå hur jobbigt det är, (hon fattar sig inte på lokala valutor säger hon) men till slut så. Hör av mig till henne och undrar om vi kan ses ikväll trots att klockan blivt rätt mycket och det gick, men nu vill hon jag skickar en taxi och blir förvånad när vi inte har appar för det som hon kan skicka sin adress till. Jag vill ju inte använda någon av de jag hittar för det är dyra bolag och det är redan en rätt dyr tösabit, så jag föreslår i stället att vi väntar till imorgon kväll så kan jag åka och hämta henne och sedan köra henne tillbaka igen efteråt. Det tyckte hon lät bra och när jag säger hon är värd väntan och godnatt sov gott får jag ett glatt svar tillbaka.

Ser fram emot att se om infon stämmer... Jag föredrar lite extra rumpa, även på i övrigt smala tjejer, och hon är ju latina så jag tvivlar inte på det blir något nice att titta och klämma på bakifrån :D Frågade för
Your comment

Premium Membership required

Our goal is to make this community less toxic but we also do understand that asking for an ID is not the way to go. Using the site is perfectly legal. Discussing things in a civilized manner is also legal. So if you really want to say something important, be serious by becoming a Premium Member first. Thank you for your understanding.

See Premium Membership options

{{cnum}} replies


Advertisement
Recently viewed profiles (how does it work?)