Vetenskaplig undersökning

ovejo (@ovejo) · 13 replies ·
Det har förekommit annonser på sajten på sista tiden med syftet att rekrytera deltagare till en vetenskaplig studie.

Jag skrev nedanstående som en kommentar på en sådan annons, jag lägger det här också för ökad synlighet.

Med tanke på att universiteten nu för tiden är infekterade av postmodernismens totalt vedervärdiga vänsterideologi, troligen de mest ondskefulla mänskliga tankarna från förra århundradet - och då inkluderar jag nazism och marxism i jämförelsen.

Om du deltar så kommer du med största sannolikhet att bli indelad i en av grupperna förtryckt eller förtryckare och placerad i en dominanshierarki, eventuell en intersektionell sådan.

Jag rekommenderar att ingen deltar i detta eftersom enda syftet med den här sortens studier är att kunna fortsätta att argumentera för att alla män är våldtäktsmän/svin/tallibaner/etc och kunna använda det på vägen mot det slutgiltiga målet att totalt förstöra den västerländska civilisationen i grunden.

Om någon tror att jag överdriver, läs själva om frankfurterskolan, postmodernism och vad Derrida eller Foucault skriver. Det är den synnerligen cyniska, bittra och ondskefulla världsbild som på något ofattbart sätt har fått fotfäste inom akademin nu för tiden.
Your comment

Premium Membership required

Our goal is to make this community less toxic but we also do understand that asking for an ID is not the way to go. Using the site is perfectly legal. Discussing things in a civilized manner is also legal. So if you really want to say something important, be serious by becoming a Premium Member first. Thank you for your understanding.

See Premium Membership options

{{cnum}} replies

Advertisement
Recently viewed profiles (how does it work?)