Madame är mycket krävande och straffa dig om du inte lyder

matilda (@matilda-dc8e34) · 0 replies ·
Hej mina slavar!!

Nylon och höga klackar är min stil! Varje steg med mina högklackar/svarta stävlar/ spänner vadmusklerna och MADAM längtar efter att få klämma dig.. Gillar du mogna kåta kvinnor med stora bröst,med fantasi? Jag kan vara dina stränga lärarinna
eller din fräcka kåta moster kanske en sensuella sjuksyster som gillar att lära upp blyga pojkar och uppfylla dina drömmar.

Madame kan också undersöka dig med mina skyn handskar, pungen ska klämmas ordentligt hårt och få en skön behandling.
Jag älskar att pojkar leker med mina bröst och att känna en tunga i min stjärten. Om du är en duktig pojke så kan moster mera t ex lära dig dricka duktigt!

Madame är mycket krävande och straffar dig om du inte lyder! Men Var inte blyg, kom som du är, Moster är snäll men sträng!

Jag erbjuder:
Dominans
Strap-on
fotälskare
Facesitting
latex
spanking
striptease
trampling
dirky talk
sekreterare
bensax
mammas pojkar
massage för hela kroppen

Om du har önskemål så får du fråga fröken!

Har du svårt att komma till mig så finns jag även på Camshow/tele6

kik Matilda086969
tele6

Ring mig så kan jag hjälpa dig komma igång med en het och porrig Camshow, jag ha en lösning till din utlösning ;)

Pris:
1000kr en snabb variant
1500kr 30 min
2500kr 1 tim
300kr cam/telefonsex

Jag är en trevligt vanligt mogen sexig kvinna 165/ 58 med fina vadmuskler som längtar att få klämma runt dig!

Jag klä mig till dina fantasi...

Incall/outcall till dig i sthlm

PUSS

Tele; 0735828545

Kram busiga fröken
Your comment

Premium Membership required

Our goal is to make this community less toxic but we also do understand that asking for an ID is not the way to go. Using the site is perfectly legal. Discussing things in a civilized manner is also legal. So if you really want to say something important, be serious by becoming a Premium Member first. Thank you for your understanding.

See Premium Membership options

{{cnum}} replies

Advertisement
Recently viewed profiles (how does it work?)