Varning Sandra 25

Tjena! (@pojken-med-guldbyxorna) · 9 replies ·
Började med att jag kom dit, hon sa fel rumsnummer och jag gick runt i 30 minuter och letade efter ett rum som inte fanns. Efter att vara bitchig via telefon gick hon tillslut och läste numret på sin dörr, hon gav hon sig och erkände att hon hade sagt fel. Jag kom dit, hon var bitchig som fan. Jag betalade för 1 timme. Hon var våldsam som fan, och inte på ett kul sätt, hon rent utav misshandlade kuken när hon satte på kondomen, hon skriver att hon är elegant, vilket skämt. 25 minuter senare sa hon att det var 5 minuter kvar. Hon hade räknat med tiden jag letade efter ett rum som inte fanns. Inte för att jag ville stanna där något mer, hon var fett oskön att hänga runt. Jag sa att jag då istället bara ville betala för en halvtimme men då blev hon bara surare så jag bestämde mig för att bara backa undan och dra. Håll er undan.
Your comment

Premium Membership required

Our goal is to make this community less toxic but we also do understand that asking for an ID is not the way to go. Using the site is perfectly legal. Discussing things in a civilized manner is also legal. So if you really want to say something important, be serious by becoming a Premium Member first. Thank you for your understanding.

See Premium Membership options

{{cnum}} replies


Advertisement
Recently viewed profiles (how does it work?)