41 gripna pÄ Södermalm i Stockholm

weke (@weke) · 13 Svar ·

https://www.dn.se/sthlm/41-man-greps-i-rad-mot-bordell-pa-sodermalm/

Nu hÄller dem pÄ igen.

Your comment Logga in för att svara pÄ detta innehÄll!
  • Muslove (@muslove) · · · (#0)
    Jepp det har de resurser till. Hur dumma Àr folk som swischa och ringer frÄn registrerade telefoner. NÀr horor inte de letar telefonnr utan att de ligger kvar i deras telefoner
    @Muslove
  • Markku (@markku) · · · (#0)
    Inte precis nu.....14 dagar sen tillslagen mot tre lĂ€genheter. HĂ„rda ord skrika om bordeller. En jĂ€vla bordell Ă€r uppĂ„t 20 tjejer och mer. HĂ€r Ă€r det max tvĂ„ per lĂ€genhet precis som det brukar vara nĂ€r tjejer gĂ„r ihop om hyran via exempelvis Airbnb. Men visst Ă€r det vĂ€ldigt duktigt att ligga i bakhĂ„ll och suga in ett antal torskar nĂ€r snuten inte ens vĂ„gar Ă„ka in i Gottsunda. Bedrövligt Ă€r ordet😓
    @Markku
  • patrik (@patrik) · · · (#0)
    36 st har fÄtt strafförelÀggande enligt "Snabbare lagföring" pÄ plats pÄ totalt drygt 430 000 kronor. Drygt 10 lax per coconut alltsÄ.Riktade insatser Àr numera ett lokalpolisomrÄdesansvar och liknande insatser mot sexköp kommer att genomföras kontinuerligt av polisomrÄde Stockholm city.
    @patrik
  • Bocken32 (@bocken32) · · · (#0)
    Jag hörde pÄ stan igÄr att det snart skulle bli olagligt att runka, Àr det ngn som vet om det Àr sant?
    @Bocken32
    • Oscar (@oscar) · · · (#0)
      Det allra sjukaste Àr vÀl ÀndÄ att polisen varje gÄng lÄter brottet begÄs i stÀllet för att förhindra det. Om man nu agerar för att skydda kvinnor frÄn att utnyttjas..hur kan man bara stÄ dÀr och se pÄ medans detta avskyvÀrda pÄgÄr? Sen stÄr man i media och slÄr sig för bröstet och talar om hur mÄnga man minsann har lagfört...
      Jag tror det skulle va lika effektivt att knacka nĂ„n pĂ„ axeln som Ă€r ifĂ€rd med att gĂ„ in till en kĂ€nd adress och sĂ€ga ”hej jag Ă€r polis, ska du besöka nĂ„n hĂ€r?”
      @Oscar
      • Muslove (@muslove) · · · Oscar (#149239)
        Den tanken har slagit mig mÄnga ggr... Bara kolla annonsen. Boka tid Äk dit stÀng bordellen. Upprepa pÄ nÀsta stÀlle. Sedan kolla upp vem Àger lokalen som detta pÄgick lagför hallicken. VÀldigt kostnadseffektivt och inga brott skulle ha utförts.
        @Muslove
    Recently viewed profiles (how does it work?)