Sexy Noelia-Alicy Duble profile FAKE

Stefan (@stefan007) · 9 Svar ·

Synd att många eskorter prostituerar sig för att sponsrar sin knark/alkohol missbruk sen lurar man killarna hit och dit med sina fake profile!!!

Your comment Logga in för att svara på detta innehåll!
  • DonCurate (@curate) · Spectator · · (#0)
    Vem är den falska? Stefan = UNTRUSTED!
    @DonCurate
  • Dahlström (@dahlstrom) · Sture · · (#0)
    Detta stämmer inte alls. Det måste vara skrivet av en avundsjuk konkurrent.
    @Dahlström
  • mnm (@mnm) · · · (#0)
    massa fake profiler som skriver reviews hej jag ska hjälpa dig med reviews eller nått i den stilen bra att dom på sidan kan avgöra om det e en fake profil så man kan småskratta lite vad gör du hyr ut lägenheter via arnb som du hyrt själv sen säger jag ska hälpa dig med reviews . vi e inte korkade vi heller
    @mnm
    • jockes (@jockes) · · · mnm (#146467)
      Det denna Stefan skriver är bara skitsnack.
      Noelia är fantastisk.
      Men den enda som kan avgöra om det stämmer är du själv.
      Boka ett möte med Noelia.
      Du kommer inte att bli besviken 👍👍🙏🙏
      @jockes
  • jockes (@jockes) · · · (#0)
    Hej Stefan, riktigt jävla svagt och sjukt. Hur kan du sänka dig så lågt och skriva det du skriver om Noelia/Alicy och framförallt när du inte har något som helst belägg för det du skrivet.
    Eftersom jag nu mött Noelia under ca 5 års tid så vet jag att det du skriver är helt åt helvete.
    Uppdrag från någon avundsjuk?
    Noelia är en kanontjej och använder inte droger eller alkohol.
    Det "DonCurate" och "Dahlström" stämmer med verkligheten.
    Om det nu är lite "stake" i dig så dementerar du eller tar bort kommentaren.
    Ynkryggar som du ska hålla sina fingrar borta från att lämna falska kommentarer på detta forum.
    Alla ni som läser Stefans kommentar kan bara glömma det skitsnacket.
    Noelia är en fantastiskt trevlig och go tjej.
    @jockes
  • admin.Dave (@admin.Dave) · Office manager · · (#0)
    Stefan is not a real punter but a clone of another advertiser that is why we gave UNTRUSTED status to her. She has also written some reviews which we did not activate.
    @admin.Dave
  • Bull6 (@bull6) · Pussy lover · · (#0)
    Kan bara hålla med Jockes. Noelia är fantastisk jag har träffat henne regelbundet under c.a 5 år det har blivit c.a 50 gånger. Hon har aldrig gjort mig besviken aldrig varit drogad aldrig bokat av eller strulat. Helt fantastisk go o trevlig tjej.
    @Bull6
Recently viewed profiles (how does it work?)