Vad förvÀntar ni er av en date?

FÄr sÀga att jag för det mesta haft tur med de damer jag trÀffat, att de flesta Àr Àldre Àn de utger sig för att vara Àr helt ok för min del dÄ jag hellre trÀffar en kvinna Àn en tjej. Samt att profiler till stor del Àr skitsnack. Jag personligen har inga fetischer eller sÄdant men jag vill gÀrna ha en "upplevelse" nÀr man trÀffar en dam, dels att de har har skills som gör dem unika samt en god konversation förmÄga och kan prata om intressanta Àmnen. Inte bara pang pÄ och sitta och le mellan omgÄngarna.

Oftast nÀr man trÀffar en ny dam sÄ brukar jag ta en kortare session och kÀnner lite hur hon Àr och senare kan jag ta en lÀngre trÀff om allt kÀnns bra.

Men jag Àr nyfiken pÄ vad ni andra tÀnker om detta?

Started by Nemmie · 1 Svar ·

Switch to the new forum view (beta)

This thread is closed. You may not reply any more.

1 comment

Eerik (@eerik)
| +1 |

Jag hÄller med dig med en kortare trÀff först, ibland sÄ stÀmmer varken bilder, stÀllet eller personkemin, dÄ har man inte lagt för mÄnga tusenlappar i onödan. Problemet Àr att de flesta rör pÄ sig sÄ nÀr man vill se sin " utvalda" igen sÄ Àr hon nÄgon annanstans...
Att lÀsa recensioner kan vara till hjÀlp men ibland undrar man varför vissa skriver recensioner.
Det man vill veta Àr vÀl : stÀmde bilderna, gjorde hon det ni kom överens om, var lÀgenheten ok, sprang det folk i lÀgenheten, var det ett skyddat lÀge etc. Vem Àr intresserad av att " jag slickade henne till orgasm" ??? Eller dylikt. Helt ointressant, skriv fakta och sÄnt som kan vara intressant för andra. Dessutom fÄr nÀstan alla 5 stjÀrnor pÄ alla kriterier.? Var verkligen ALLT perfekt? Lite kritik behövs nog...
Var försiktiga
Erik

Recently viewed profiles (how does it work?)