Era Duo upplevelser?

yogibear1 (@yogibear1) · 13 replies ·
hur är era duo upplevelser och vad ska man egentligen förvänta sig?

jag trodde att duo innebar trekant men när jag testade med två tjejer från den här sidan var det allt annat än bra.
tjejerna turades om att försvinna från rummet under hela mötet och efter att jag slickat den ena vägrade den andra att låta mig slicka eller kyssa henne pga. den andra tjejens "bakterier". jag fick inte ens kyssa henne på kroppen fast jag erbjöd mig att t.o.m. gå och borsta tänderna och skölja munnen.
den ena tjejen sög av mig med kondom. sen bytte de kondom och jag fick knulla den andra tjejen. thats it.
vad är poängen med "duo" då? om man har sex med en tjej medan den andra lämnar rummet och kommer tillbaka och bara tittar på?!

jag vill ha trekant, jag vill att tjejerna ska göra 69:an medan jag knullar en av dom. jag vill gå från fitta till nästa fitta utan att stanna upp och byta kondom. jag vill att tjejerna ska suga min kuk tillsammans.
finns det eskorttjejer som gör detta eller är alla duo's likadana som de jag träffade tro?


Your comment

Premium Membership required

Our goal is to make this community less toxic but we also do understand that asking for an ID is not the way to go. Using the site is perfectly legal. Discussing things in a civilized manner is also legal. So if you really want to say something important, be serious by becoming a Premium Member first. Thank you for your understanding.

See Premium Membership options

{{cnum}} replies


Advertisement
Recently viewed profiles (how does it work?)