Madam Christina

Madam Christina · 4 replies ·
söker snuskig pengagris att dominera över. Som gillar att Jobba hårt och ge mig det jag vill ha för att tillfredsställa mig med dina pengar...annars kan du lika gärna försvinna. Vill du att jag ska dominera över dig så vill jag ha ett personligt brev på min mail, i ditt personliga brev ska du skriva vad du jobbar med och hur mycket du får i lön, även hur mycket du är villig att göra för mig och vad du gillar. Du får skriva din önskelista om vad du önskar av mig..sedan får vi se om du e värd det. Tomten kommer bara till snälla, generösa och lydiga!! Jag vill inte veta någonting mer om dig, det är du inte värd, du är ingenting för mig. Du ska dessutom ge mig en mycket generös startpeng för att visa din uppskattning, jag har annat att göra än lägga min dyrbara tid på fattiga och snåla grisar som inte kan betala för sig. Jag accepterar dig inte om du är ett snålt litet svin, mina tidigare grisar/ kultingar har inte jobbat tillräckligt hårt för att ge mig det jag vill ha för att få behålla mig, så under denna "ansökning" är jag hårdare än jag har varit förr, kan vara värt att ha i din åtanke när du ansöker .

Hela mitt utseende får du drömma om tillsvidare. Det svin som tillfredsställer mig med sina pengar och sitt underlägsna liv KAN jag ge bilder till, både på saker han betalat för och bilder på mig, men jag lovar ingenting, man måste som sagt jobba hårt för det och för att få en liten chans att få sin vilja fram. En lydig!!! gris ger en tillfredsställd ägare.

Hör av dig på madamchristina6@gmail.com med din ansökan och för att få fler uppgifter och information.

Lycka till din gris...

1 attachment:
Your comment

Premium Membership required

Our goal is to make this community less toxic but we also do understand that asking for an ID is not the way to go. Using the site is perfectly legal. Discussing things in a civilized manner is also legal. So if you really want to say something important, be serious by becoming a Premium Member first. Thank you for your understanding.

See Premium Membership options

{{cnum}} replies


Advertisement
Recently viewed profiles (how does it work?)