Sundsvall med omnejd

This thread is awaiting approval. Once it gets accepted, others will be able to see it too.
TheRealMegaBitch (@therealmegabitch) · 0 replies ·
Här finns en mogen kvinna som vet hur man hanterar kroppen på bästa sätt. Jag är med på det mesta så skicka iväg en förfrågan så får ni svar. Ingen fråga är för dum. Ålder spelar ingen roll så länge man är myndig. Jag gör både incall och outcall. Det funkar i hela sverige om du vill att jag ska åka nånstans. Då betalar du resa och boende för mej. Vi kan säkert komma överens om nåt som funkar för oss båda. Jag ställer även upp på gangbang. Får jag tillräckligt många förfrågningar från en stad så kan det hända att jag åker dit över en helg eller liknande. Jag vet vad jag kan och jag är duktig på det. Erfarenhet vinner i längden.

1 attachment:
Your comment

Premium Membership required

Our goal is to make this community less toxic but we also do understand that asking for an ID is not the way to go. Using the site is perfectly legal. Discussing things in a civilized manner is also legal. So if you really want to say something important, be serious by becoming a Premium Member first. Thank you for your understanding.

See Premium Membership options

{{cnum}} replies


Advertisement
Recently viewed profiles (how does it work?)