Kurvig tjej i sthlm, Incall/Outcall

This thread is awaiting approval. Once it gets accepted, others will be able to see it too.
LinneaSweet · 0 replies ·
For information in english, see my website.

Linnea heter jag, en helsvensk hobbyeskort på 25år. Till utseendet lång, kurvig och med en härlig rumpa. Kort rött hår och en del välgjorda tatueringar. Fler bilder och info finns på min hemsida: http://linnea.callgirlfiles.com
Läs gärna igenom den :)

Tycker om vanligt sex och oralt, vilket såklart sker med kondom. Tycker även det är enormt upphetsande med män som vet vad de vill och inte är rädda att säga vad de vill att jag ska göra. Är mer undergiven än dominant naturligt, även om jag inte är inne på alltför kinky saker. Erbjuder inte analt.

Träffar diskreta och artiga nordeuropeiska gentlemän mellan 30 och 55år.
Erbjuder outcall i Stockholmsområdet samt incall i en trevlig lägenhet i Södertälje.
Du som kontaktar mig för incall hör av dig från registrerat telefonnummer. Känner du dig osäker kan vi ses hemma hos dig eller på ditt hotell första gången vi träffas.

Eftersom jag gör det här utöver mitt vanliga jobb så kan jag inte svara på samtal om vi inte bestämt en tid att höras. Första kontakt sker alltså antingen via mail till:
linneagrahn.sthlm@gmail.com
Eller vi sms till: 0704033596
Behöver då få reda på: Namn, ålder och om du har några särskilda önskemål för vår träff. Inkludera också vilken dag och tid du vill ses samt hur länge. Vid outcall behöver jag också veta ungefär var i Stockholm du finns.

Arvode:
30min - 2000kr
60min - 3000kr
2h - 5000kr
Helnatt - 10 000kr

1 attachment:
Your comment

Premium Membership required

Our goal is to make this community less toxic but we also do understand that asking for an ID is not the way to go. Using the site is perfectly legal. Discussing things in a civilized manner is also legal. So if you really want to say something important, be serious by becoming a Premium Member first. Thank you for your understanding.

See Premium Membership options

{{cnum}} replies


Advertisement
Recently viewed profiles (how does it work?)