Trekant

This thread is awaiting approval. Once it gets accepted, others will be able to see it too.
sex_paret · 0 replies ·
Sugen på en het och porrig trekant med ett härligt, sexigt och svenskt äkta par? Eller vill du leka med tjejen när killen tittar på?? Knulla henne när hon suger killen. Eller se när vi knullar?? Vad är din fantasi?? Vi är båda helsvenska och seriösa i det vi gör. Trevlig och sociala. + Kåta!
Maila eller sms:a oss så knullar vi!

Vi har en mysig lägenhet att vara i, ca 15 min söder om Sthlm. Tjejen är supersexig, blond med skön kurvig kropp och stora härliga bröst. 37 år. Killen 39 år medium-size. Läs mer om oss på vår hemsida***************

Maila oss för att boka eller skicka ett sms till 076-414 86 90. Svarar ej i telefon om vi inte setts tidigare. Du får dock alltid snabba svar via sms eller mail.

Du ska vara fräsch, ren och trevlig. Gåva till oss endast 2000 kr för härliga 30 min eller 3000 för fulla 60 min.

All sex med kondom. Suger utan. Ej analt.

Har du speciella önskemål så säg till... ;-)

Hör av dig nu!

Kram
Mia o Peter
Your comment

Premium Membership required

Our goal is to make this community less toxic but we also do understand that asking for an ID is not the way to go. Using the site is perfectly legal. Discussing things in a civilized manner is also legal. So if you really want to say something important, be serious by becoming a Premium Member first. Thank you for your understanding.

See Premium Membership options

{{cnum}} replies


Advertisement
Recently viewed profiles (how does it work?)