Menar den 30/6-5/7 Sthlm

This thread is awaiting approval. Once it gets accepted, others will be able to see it too.
LinnSwe (@linngbg) · 1 replies ·


Obs i Sthlm 30/6 - 5/7. mkt omkostn seriösa endast! möjl att få träffa mig då så träffa mig så kmr jag tillb..

Hej! Är ett blont porr proffs 26år. 
Svensk, självständig, välvårdad lätt blyg söt och behaglig. Gillar du vad du ser tveka inte höra av dig. Passa på att träffa mig när du har möjligheten..
★Outcall★ hotell/dig flexibel omkr Gbg★Incall★Gbg centr- endast 5min bil.

INCALL / OUTCALL (taxi inkl 1.5mil, fråga)
Två tim: 4000:- Två tim: 4500:- 
En tim: 2500:- En tim: 3000:-
Halv tim: 2000:- Halv tim 2500:-

★Kom obeg ggr, ok kyss, spruta på brösten. Sex kondom, jag har... men om föredrar mina fylliga läppar suger dig skönt utan för +300:-★

❉ Föredrar att du är en skandinavisk lugn man ej under 25år! Tidsbokn/omg/dag/kväll träff då tel är på..

Ring tel. 0 7 3 8 2 2 3 0 2 0 Seriösa! ej dolt, ring med nr!

★Seriösa! Jag vill inte smsa med minderåriga osv! Ok kmr inte vilja boka dig om du ej villig att ringa ta imot info på ett korekt sätt för att undvika missuppf★

1 attachment:
Your comment

Premium Membership required

Our goal is to make this community less toxic but we also do understand that asking for an ID is not the way to go. Using the site is perfectly legal. Discussing things in a civilized manner is also legal. So if you really want to say something important, be serious by becoming a Premium Member first. Thank you for your understanding.

See Premium Membership options

{{cnum}} replies


Advertisement
Recently viewed profiles (how does it work?)