aktuell rapport

jEbAč~dRkAč (@verklighets-king) · 4 replies ·
Kommer jätte bra ihåg när jag för första gången norpade romanen 'aktuell rapport' ur tidningsstället i kvarters butiken jag va jätte exalterad (= (= detta gjordes ofattbart fort medan ägarn drog in till kontoret.. jag va förmodligen ej mera än 12 bast.. här snackar vi tidig sexuell-åtrå redan vid denna ålder.. jag va ganska smart efter betalningen utav chokladen så fick jag denna knepiga tanken norpa en sådan porr-roman medan han är i kontoret muhahaha.. detta va strålande innehåll lixom visualisera en liten grabb vecklade upp en splitt ny värld fylld utav kroppslig åtrå.. denna eskapad ledde mej till porren samt slutligen eskort-världen löjlig förutbestämmelse lr endast egna val vilket i sin tur ledde till eskorter ? ! ?

1 attachment:
Your comment

Premium Membership required

Our goal is to make this community less toxic but we also do understand that asking for an ID is not the way to go. Using the site is perfectly legal. Discussing things in a civilized manner is also legal. So if you really want to say something important, be serious by becoming a Premium Member first. Thank you for your understanding.

See Premium Membership options

{{cnum}} replies


Advertisement
Recently viewed profiles (how does it work?)