Risken att åka dit för sexköp

shyjohn (@shyjohn) · 26 replies ·
Ok, jag hade inga indikationer på att det var något annat än frivilligt först, och tror fortfarande det var frivilligt (hon var på tok för avslappnad och trevlig samt kåt (ja, det var väldigt tydligt att det klickade mellan oss) för att jag ska tro det, men jag har fått för mig att det är en hallick med i bilden av andra skäl. Hade jag fått kontakt med henne igen hade jag försökt få ur henne hur det ligger till för jag var inte pigg på tanken att någon har klorna i denna supertrevliga tjej...

Så nu när jag inte får tag på henne mer, och en konversation via SMS med någon som kontaktade mig på samma nummer och verkade ha sett något jag postat på en helt annan sida (där jag använt numret...) efter en masa snackande fick ur mig namn, ort och ålder samt ungefärligt utseende, sådant man ju snackar om med presumptiva dater av vanlig karaktär (hon började såklart med att nämna sitt namn, ålder och orten hon bor på, och denna frågan kom inte förän en bra bit in i snack om vad man gillar för typ av date etc), så fick jag plötsligt tidslinjen klar för mig.

Detta skedde på dagen efter sita kontakten jag hade med eskorten. Och efter detta har jag inte heller fått tag på henne. En del av mig är orolig för henne såklat, för hon var väldigt trevlig och vi klickade på många plan, och en annan är orolig för att det var som jag befarade, att det VAR en hallick, och att han nu åkt fast och polisen börjat nysta i vem som är vem bland meddelanden från kunder... Den där 'tjejen' som kontaktade mig bad även om bild och skulle skicka en själv, på vilket jag svarade att det kommer senare.Hon fick besök och skulle snacka med mig nästa dag... Inget meddelande dit har kommit fram sedan dess. WTF pågår...

Antar det tar lite tid innan jag vet svaret, får se om det kommer ovälkommen post, men fan alltså...
Your comment

Premium Membership required

Our goal is to make this community less toxic but we also do understand that asking for an ID is not the way to go. Using the site is perfectly legal. Discussing things in a civilized manner is also legal. So if you really want to say something important, be serious by becoming a Premium Member first. Thank you for your understanding.

See Premium Membership options

{{cnum}} replies


Advertisement
Recently viewed profiles (how does it work?)